داستان های جدید هری پاتر

داستان های جدید هری پاتر

این داستان ها تراوشات ذهن خودم.امیدوارم خوشتون بیاد
داستان های جدید هری پاتر

داستان های جدید هری پاتر

این داستان ها تراوشات ذهن خودم.امیدوارم خوشتون بیاد

اختتامیه داستان"هری پاتر و جوهر اسرار آمیز"

سلام دوستان همونطور که میدونید داستان "هری پاتر و جوهر اسرار آمیز"تمام شد.من برای داستان بعدی ایده های زیادی داشتم که سرانجام یکیشون رو که ایده بهتری نسبت به بقیه بود انتخاب کردم.حتمأ میخواید بدونید اسمش چیه درسته؟

خوب باید بگم اسمی که براش انتخاب کردم "هری پاتر و ضامن مرگ"هست ولی این اسم ممکنه تغییر کنه.به هر حال داستان تا هفته آینده(و شاید زودتر)نوشته میشه چون باید چند فصل بنویسم و بعد یکی یکی بذارم طول میکشه.داستان جدید به نوعی ادامه داستان"هری پاتر و جوهر اسرار آمیز"است.البته من در ابتدای داستان توضیحاتی میدهم ولی اگه داستان قبلی را خوانده باشید بهتر داستان جدید را میفهمید.پس به امید دیدار

دوستون دارم هوارتا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.