داستان های جدید هری پاتر

داستان های جدید هری پاتر

این داستان ها تراوشات ذهن خودم.امیدوارم خوشتون بیاد
داستان های جدید هری پاتر

داستان های جدید هری پاتر

این داستان ها تراوشات ذهن خودم.امیدوارم خوشتون بیاد

نظراتتون کمکم میکنه

سلامی دوباره به همه کتاب خون های عزیز.همه کسیا که میان تو این وبلاگ و میرن.همه کسیا که فصل ها رو میخونن و نظر نمیزارن.

هر دفعه که به این وبلاگ سر میزنم وقتی آمار بازدید رو میبینم دلم گرم میشه که خوب یه 10 نفری هسن که بیان تو این وبلاگ ولی بعدش  0نظرات رو که میبینم دل سرد میشم.نظرات شما باعث دلگرم شدن من میشه نظراتتون باعث میشه بفهمم خوب مینویسم یا نه دوست دارینشون یا نه.پس همینجا ازتون خواهش میکنم حتی اگه خوشتون هم اومد بنویسن و اگه بدتون اومد هم همینطور تا من نقاط قوت و ضعف خودمو بشناسم و  داستان های بعدی رو بهتر بنویسم

در ضمن داستان "هری پاتر و جوهر اسرار آمیز" داره تموم میشه نهایتا 3 فصل دیگه داره.شما میتونید موضوعات و پیشنهادتون رو در مورد این داستان و داستان بعدی بنویسید

در ضمن میتونید برای من داستان هم ارسال کنید که من به اسم شما در وبلاگ بزارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.